vrijdag 14 februari 2014

Happy Valentine's Day

Het is vandaag vrijdag 14 februari, Valentijnsdag. De winkels liggen al weken vol met dat standaard mierzoete valentijnsspul. Maar wat is nu leuker dan het maken van je eigen zoetsappige valentijnskaart. Even grasduinen door mijn bibliotheek leverde de volgende foto's op:

Engeltjes


Nu hoor ik je denken, dit is eerder spooky dan romantisch. Klopt. Maar als je alleen de engeltjes in het bovenste deel gebruikt, is de foto prima bruikbaar. Zeker gecombineerd met:

Rozen en poëzie

In mijn bibliotheek heb ik een grote collectie bloemen, waaronder rozen. En laatst heb ik wat bladzijden uit een oud poëzie-album gefotografeerd. Fantastisch handschrift, dat zie je niet vaak meer in het digitale tijdperk. Door elkaar gehusseld in Photoshop krijg je het volgende resultaat:
Valentijnskaart

Zeg nou zelf, Er gaat toch niets boven een eigengemaakte suikerzoete valentijnskaart?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen